Μετά την απόδρασή τους στα Κουφονήσια, ο Μιχαήλ Ταμπακάκηςκαι η Σάντυ Χατζηιωάννου απολαμβάνουν στην Τήνο τις τελευταίες μέρες των καλοκαιρινών τους διακοπών.
Οι δυο ηθοποιοί ανήρτησαν στο Instagram στιγμιότυπα από τις χαλαρές βόλτες στο κυκλαδίτικο νησί, τα μπάνια στη θάλασσα, το φαγητό και φυσικά τα πανέμορφα ηλιοβασιλέματα.


Πηγή : debater.gr

