Οι Αθηναίοι Τηνιακοί εχθές το απόγευμα βρέθηκαν στην Σινά στην συγκέντρωση της Δύναμης Δημιουργίας του Δημάρχου Τήνου κ Ιωάννη Σιώτου.

Σε μήνυμα του ο Δήμαρχος Τήνου κ Ιωάννης Σιώτος δήλωσε:

Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τη στήριξη και τη δυναμική παρουσία! Η αγάπη σας μου δίνει δύναμη για να συνεχίσω! Συνεχίζουμε μαζί για να πάμε την Τήνο πιο ψηλά από ποτέ!